Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Coronavirus: Deutliche Lieferverzögerungen Weitere Informationen

Es wird bis auf Weiteres zu deutlichen Wartezeiten und Verspätungen kommen. Um die Wartezeit zu verkürzen liefern wir Ihre Bestellung ab sofort mit A-Post. Zudem bleiben unsere Filialen auf Verordnung des Bundesrates bis auf Weiteres geschlossen. Unsere Corona-Taskforce arbeitet mit Hochdruck daran, dass unsere Mitarbeitenden geschützt sind und wir den Service für Sie, als unsere Kundinnen und Kunden, aufrechterhalten können. Weitere Informationen zu unseren Massnahmen finden Sie unter www.exlibris.ch/de/ueber-uns/massnahmen-corona/.

schliessen

Teaching English as a foreign language in the 21st century

  • Kartonierter Einband
  • 376 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
The thesis addresses the field of didactics and studies a group of teachers of English as a foreign language (EFL): First, how do ... Weiterlesen
20%
107.00 CHF 85.60
Print on demand - Exemplar wird für Sie besorgt.
Coronavirus: Information zu den Lieferfristen
Aufgrund der aktuellen Lage kommt es zu Lieferverzögerungen. Besten Dank für Ihr Verständnis.
Nur im Online-Shop verfügbar

Beschreibung

The thesis addresses the field of didactics and studies a group of teachers of English as a foreign language (EFL): First, how do they perceive the teaching of English as a foreign language (TEFL) in the light of the curriculum for the 10-year compulsory school in Norway, and what attitudes to learning in EFL do they reveal? Second, what dilemmas do the different types of perceptions and attitudes imply for the teachers, and how do they talk about TEFL? Its ambition is to see the TEFL landscape more clearly and to open up for a critical, but constructive outlook on TEFL. In both cases the implications for the teachers educational needs is a main concern. The teachers perceptions, attitudes, dilemmas and types of talk are researched through discursive group interviews which provide the talk-in-interaction data. The methodological approach implies a social constructionist framework and discourse analysis inspired by Discursive Psychology.

Autorentext

Bjørg Olsen Eikrem is an Associate Professor of English at the Faculty of Humanities and Education, Volda University College. She has long experience in teacher training and in-service/ further education of English teachers in Norway.

Produktinformationen

Titel: Teaching English as a foreign language in the 21st century
Untertitel: Perceptions, attitudes, dilemmas, types of talk and educational needs
Autor:
EAN: 9783639150124
ISBN: 978-3-639-15012-4
Format: Kartonierter Einband
Herausgeber: VDM Verlag
Genre: Soziologie
Anzahl Seiten: 376
Gewicht: 578g
Größe: H221mm x B149mm x T27mm
Veröffentlichung: 01.05.2009
Jahr: 2009