Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

Coronavirus: Verzögerungen in der ganzen Lieferkette Weitere Informationen

Es wird bis auf Weiteres zu deutlichen Wartezeiten und Verspätungen kommen. Um die Wartezeit zu verkürzen liefern wir Ihre Bestellung ab sofort mit A-Post. Zudem bleiben unsere Filialen auf Verordnung des Bundesrates bis auf Weiteres geschlossen. Unsere Corona-Taskforce arbeitet mit Hochdruck daran, dass unsere Mitarbeitenden geschützt sind und wir den Service für Sie, als unsere Kundinnen und Kunden, aufrechterhalten können. Weitere Informationen zu unseren Massnahmen finden Sie unter www.exlibris.ch/de/ueber-uns/massnahmen-corona/.

schliessen

Fostering Students' Conceptual Coherence

  • Kartonierter Einband
  • 112 Seiten
(0) Erste Bewertung abgeben
Bewertungen
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Alle Bewertungen ansehen
Conceptual understanding is widely regarded as an important aim in an introductory physics course at high school, college, or univ... Weiterlesen
20%
68.00 CHF 54.40
Print on demand - Exemplar wird für Sie besorgt.
Coronavirus: Information zu den Lieferfristen
Aufgrund der aktuellen Lage kommt es zu Lieferverzögerungen. Besten Dank für Ihr Verständnis.
Nur im Online-Shop verfügbar

Beschreibung

Conceptual understanding is widely regarded as an important aim in an introductory physics course at high school, college, or university level. However, this goal invites two important questions: firstly, what does conceptual understanding entail, and secondly, what kind of instructional approach might be efficient in imparting conceptual understanding to students? In this book the notion of students conceptual coherence is introduced to clarify what is meant by conceptual understanding. Students conceptual coherence is divided into three aspects: contextual, representational, and conceptual framework coherence. The abilities required by the conceptual coherence are discussed as well as ways of evaluating it in the case of the force concept. A new research-based instructional approach to foster students conceptual coherence of the force concept and related kinematics is introduced and validated: it brings together interactive-engagement teaching methods and the research on students'' difficulties with the target domain. This book is aimed at researchers in physics and science education and physics instructors.

Autorentext

Antti J. Savinainen, Ph.D., B.Ed.: Studied physics, mathematics, and science education at the University of Kuopio and University of Joensuu. He teaches physics and mathematics at Kuopion Lyseo High School, Kuopio, Finland. He is also an Adjunct Professor in Physics Education Research at the University of Jyväskylä, Finland.

Produktinformationen

Titel: Fostering Students' Conceptual Coherence
Untertitel: Focusing on the Force Concept
Autor:
EAN: 9783639109986
ISBN: 978-3-639-10998-6
Format: Kartonierter Einband
Herausgeber: VDM Verlag
Genre: Soziologie
Anzahl Seiten: 112
Gewicht: 183g
Größe: H220mm x B150mm x T7mm
Veröffentlichung: 01.12.2008
Jahr: 2008