Willkommen, schön sind Sie da!
Logo Ex Libris

How to get noticed in Google
Angela Keil

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note:... Weiterlesen
Kartonierter Einband, 60 Seiten  Weitere Informationen
20%
23.90 CHF 19.10
Print on demand - Exemplar wird für Sie besorgt.

Beschreibung

Diplomarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,0, Hamburger Universität für Wirtschaft und Politik (ehem. Hochschule für Wirtschaft und Politik), Sprache: Deutsch, Abstract: The Internet has become a vital part of our society. More and more people are connected to the web using it for a variety of reasons. The latest statistics revealed that shopping and information research have been one of the most common Internet transactions in recent times. Not only the shopping behaviour but also the time spent on the Internet and away from other marketing distribution channels have caused a major shift in the nature of marketing and how it had been conducted. Consequently the Internet has risen to one of the leading platforms for businesses to communicate directly to its customers. Thus most businesses are now digitally represented in the form of websites to increase brand awareness and sales. Due to the vast growing number of websites in the World Wide Web (www) the majority of Internet users are now relying on search engines to find information of interest. The main tasks of these search engines are to organise the World Wide Web's digital information and to return a list of pages with relevant search results. Each query executed by the Internet user may result in millions of related search results; however research has shown that the majority of Internet users limit their research to a few matches within the first two to three pages. Therefore a fundamental goal of all Internet sites is not only to be found by search engines but more so to appear in the top position of business relevant searches. One way to achieve this is by creating search engine friendly websites that assist search engines to return queries with the most relevant results, this method is commonly known as Search Engine Optimisation (SEO). Thus the main purpose of this paper is to give an insight of some of the most important search engine optimisation techniques that not only aim for search-engine visibility, but more so, focuses on users, making sure that their needs and demands are met when they arrived on the website.

Produktinformationen

Titel: How to get noticed in Google
Untertitel: Introduction to Search Engine Optimisation in the Era of e-Retailing
Autor: Angela Keil
EAN: 9783640789535
ISBN: 978-3-640-78953-5
Format: Kartonierter Einband
Herausgeber: GRIN Publishing
Genre: Management
Anzahl Seiten: 60
Gewicht: 100g
Größe: H209mm x B149mm x T10mm
Jahr: 2011
Auflage: 2. Auflage.

Filialverfügbarkeit

PLZ, Ort, Name Es wurde kein Treffer gefunden. Bitte geben Sie eine gültige PLZ oder einen gültigen Ort ein. Bitte geben Sie eine PLZ oder einen Ort ein. Dieses Produkt ist in NUMBER Filialen verfügbar Dieses Produkt ist momentan nur im Online-Shop verfügbar. NUMBER Stk. verfügbar Kein aktueller Lagerbestand verfügbar. Detailkarte Detailkarte in einem neuen Fenster anzeigen Route berechnen Route in einem neuen Fenster berechnen Adresse Telefon Öffnungszeiten NUMBER Stk. verfügbar Nicht an Lager Die nächste Filiale finden Es gibt keine Geschäfte in 20 Kilometer Reichweite
  • Geben Sie die Postleitzahl, den Ortsnamen oder den Namen einer Filiale in das Suchfeld ein
  • Klicken Sie auf den "Pfeil"-Button, rechts neben dem Eingabefeld
  • Wählen Sie eine Filiale in der Trefferliste aus

Die nächste Filiale auch mobil finden Montag Dienstag Mittwoch Donnerstag Freitag Samstag Sonntag
Die nächste Filiale finden
  • Geben Sie die Postleitzahl, den Ortsnamen oder den Namen einer Filiale in das Suchfeld ein
  • Klicken Sie auf den "Pfeil"-Button, rechts neben dem Eingabefeld
  • Wählen Sie eine Filiale in der Trefferliste aus

Die nächste Filiale auch mobil finden
Zuletzt angesehen
Verlauf löschen